Bayanlar aşırı derecede üzgünüm 😥
Bugün farklı bir doktora randevu aldım ve gittim
Bana ürik asidin çok çıktığını bunun gebelik zehirlenmesine yol açacağını söyledi ve baya geç kaldığımı dedi doğumuma 15 gün var ve bebeğim şuan 3 kilo bana zayıf kalmış dedi ben sağlıklı olsunda kilosuna takmıyorum 15 güne kadar öyle bir durum olur mu bı fikriniz var mı?