Veraerdogan Merhaba kızlar cocukken bisikletten düsmusum ve ozamandan beri ara ara gobek deliğim düser . Suan 13. Haftadayim gobek deligimin yanlari cok ağriyor ve aciyor delik kısminda sişlik ve kaşıntı var başına gelen oldumu bilgisi olan yazabilirmi acaba