Busraaa1014 merhaba, ilk yaşadığım kimyasalda regl gecikmemin 5.gününde 32 beta ile öğrendim, sonra gayet güzel yükseldi 2 gün sonra 76 çıktı, rahimde kalınlaşmam felan iyiydi, 2 gün sonra yine kan verdim 70e düşmüştü, ondan sonra doktorum kan vermeyelim bekleyelim bi kaç gün dedi, beklerken gecikmemin 11-12.günü gibi kanamam başladı, çok aşırı ağrım sızım yoktu normal regl olur gibi oldum bitti, bu son yaşadığım daha ağırdı betam felan yüksekti, rahimim diğerinden daha fazla kalınlaşmıştı, sağlıklı gebelik diye düşünüyorduk belki o kimyasal olmayabilir, ondada şöyle oldu gecikmemin 3.gününde 256 beta ile öğrendim, hemen oksapar iğneye başlattı doktorum, iğneden 1 gün sonra lekem gelmeye başladı, belkide ağır geldi iğne bilemiyorum, 1 gün sonrada kan verme günümdü, betam 321 çıktı çok az artmıştı, yükseliptemi düştü bilmiyorum, lekelenmelerim devam etti, 2 gün sonra kan verdiğimde 200e geriledi, ondan sonra bidaha kan vermedim, aradan 3-4 gün geçtikten sonra kanamam başladı, bu sefer daha yoğundu sancılıydı parça felan düşürdüm, kanamam bittiği halde gebelik testim felan pozitif çıkıyordu, korka korka kan vermeye gittim 14 çıktı, ondan sonra doktor gerek yok kan vermene o kendi kendine sıfırlanır dedi