Tecrübeli anneler ben 4 aylık hamileyim. Doktorum çok gıcık bir adamdı malesef devlette. gebelik izlenimi diye bir yer varmış ve her randevudan önce gidip kalp atışı kilo boy tansiyon ölçtürmem lazımmış bir kere bile gitmedim çünkü haberim yoktu doktor bilgilendirmedi ikili tarama testi istedi ama ense kalınğına falan bakmadı bakılması gerekiyor muydu ikili taramanın sonucu temiz çıktı. Şimdi üçlü taramayı yaptırmalı mıyım yoksa gerek yok mu 20. Hafta için ayrıntılı ultrason günü aldım. Ama hamileliğin başından beri kan testi olmadım vitaminlerim düşük mü bir sıkıntı var mı bilmiyorum mesela bilgi verirseniz sevinirim