Handegull_ Merhaba hamişler 31 haftalık ikiz gebeyim bugün ciğer geliştirici iğne olduk o bölgede ağrı ve yanmam var daha önce böyle bişey yaşayan varmı?
mrv_elvn_ Handegull_ bizde iki gün üst üste dört doz ciğer geliştirici olduk iğne yerinde ağrı yok ama haraketleri azaldı bide toplanıyor gibi oluyorlar karnimda
brcctmkl Handegull_ merhaba.bende gecen hafta 30. Haftada ikişer doz toplamda 4 tane iğne oldum.ikisini farklı yerlerde oldum.biri acıdı biri acımadı.hareketlerinde de bir gün azalma oldu sonra normale döndü.
Melisyusuf Handegull_ bende 27 haftadayım dün oldum ama benim iki tane aynı enjektörde karıştırıp yapıldı
2022Mom2022 Handegull_ bu iğne kalçadanmı koldanmı nerden oluyor kuzum bide iğne yapmak için yatış yapılıyormu
Ceylinmelike Ben 34 haftalığım bana öyle iğne olmadı neden ki iğne olma şart mı anlamadım bana neden yapamadılar
Mello29 Ceylinmelike Erken dogum rismi olanlara yapikiyor bebek erken dogarsa nefes almasinda sorun olmasin diye
Melisyusuf Ceylinmelike canım ben serklajlıyım bide daha önce bi kaç defa kanamam oldu erken doğum olsa da bebeklerin çiğerleri daha iyi gelişmiş durumda olsun diye yapıldı
Manolya_mom Handegull_ Banada 30+5te yaptılar iki tane. Erken doğum tehlikem vardı diye. Genital bölgem çok aşırı ağrıyordu ve bıçak batıyor gibiydi 3 cm açılma olduğunu söylediler acile gidince. Seninde ağrın varsa acil doğuma git alttan muayene iste. Normal doktor kontrolünde normal demişlerdi magnezyum veririz geçer demişlerdi ama meğer açılma varmış ki hâlâ var. O iğnelerde bebek erken doğarsa nefes alabilsin solunum cihazına bağlanmasın diye yapılıyor.
Handegull_ Manolya_mom Ağrım yada açılma gibi herhangi bir sıkıntı yok çok şükür sadece erken doğum olursa diye bebişlerğn ciğerleri daha gelişmiş olsun diye yapıyoruz dedi doktorum
mutluebeveyn Ben de olmuştum canım 35.haftada çok acımıştı kalçam bir saat geçmedi ağrısı bebekte iki gün hareket etmedi nerdeyse korkmuştum hatta sonra üçüncü gün eski haline döndü doktora sorduğumda içinde kortizon var bebeği uyuşturuyor demişti uyuyor bebek demişti
nsaydn Handegull_ geçen hafta bende oldum. İnanılmaz yandı ve acıdı. Hemşire zaten uyarmıştı yanma olur diye.
Eva03 Erken doğum riskim var,kum döktüğüm için doktor yatış verdi serum tedavisi için o arada 24 saat ara ile diğer gelistici iğne olmustum 24. Hafta şuan 26. Haftaya giricez bir sikinti yaşamadım, proluton gibi ne acı verdi nede yaktı