Kızlar ilk baştan beri plesenta previayım 24.haftaya gitmek üzereyim dr kontrolüme de 1 hafta var . Hep asagıda hissediyordum bebeği şimdi de göbek deliğimin üstünde hissediyorum acaba çıkmış olabilir mi yada büyüdüğü için mi öle geliuo ?çıkmış olanlar yardımcı olabilir mi