Sulte Ya kızlar şimdi anlamıyorum bu haftaya göre ben 4 aylık mı oldum 4 ay bitti mi şu hafta ayları çok karıştırıyorum ya
Tgcccc Sulte merhaba bebeğin hareketlerini hissediyormusunuz ben 17 haftalıgım daha hicbir kıpırtı yok
ballikedii Tgcccc arada bir böyle göz seğirmesi gibi bişey oluşuyor o kadar ama ben gazlı birisiyim gaz hareketleri de olabilir 😂
Bugriiissss Şuan 4 ayın içindesiniz yaş doldurmak gibi düşünün 20. Haftada 4 ay dolacak ve 5. Ayın içinde olacaksınız.
Feyzaclk Bugriiissss 4. Ay bitmişse 4. Ayın içindeyim demezsin ki. Bebek 4 aylık dersin. İçindeyim demen için o ayı hala bitirmemiş olması lazım.
dtml Sahnedekimadam ben de çok fena error verdim şu an sjns 20.haftada hamilelik yarılanmıyor mı ya nasıl 5.aya yeni girilmiş olur
Benas Sahnedekimadam 4 hafta 1 ay olarak hesaplanmıyor mu gebelikte 16 hafta 4 ay yapıyor yani 17 hafta 4 ay 1 hafta oluyor 😂😂
Bugriiissss Feyzaclk demek istediğim şey 4. Ay bitiyor 5 e giriyorsun ama 5 i 1 hafta geçti diye 6 aylık demiyorsun 5. Aynın içindeyim yada 5 ay 1 haftalığız dersiniz. Anladığım kadarıyla arkadaş daha 4. Ayı daha tam doldurmamış 4. Ayın içinde yani