Smyekorkmazz Merhaba hanımlar korse önerisi bekliyorum tayt şeklinde mi daha iyi beline takılan mı ? Birde doğumdan kaç gün sonra kullanabiliriz ?
beyzzsenturkk Smyekorkmazz normal dogum yaptım 10 gün sonra toparlayıcı tayt giymeye basladım su an hamilelik öncesi gibiyim ekstra emzirirken fazlasıyla veriyorsunuz zaten