Busel Ebebekte philips aventler indirimli 210tl olan ikili emzikler 150ye düşüyor gidip alicam kesin bunu tutar dimii🥲
nilsmomy Busel ben ultra air kullanıyorum valla çokk memnunum bebişim hiç reddetmedi gerçi doğduğu ilk gün ağzına tıktığım için de olabilir shdhjdsjjd😂
ikbalk Busel o bebekten bebeğe değişiyor, kesin tutar diye bi şey yok:) bazı bebekler bakkal emziklerini seviyolar :)
Busel sonnenschein dün baktığımda iki seçenek var ikisinin arasında indirimsiz foyat farkı 10 tl zaten canım hepsinde var indirim🤣 ultra air animals 210 tl sadece ultra air de 210 ultra soft 220tl sothie pahali onu almicam ahahah 300 falan o
Tgcccc sonnenschein ultra air . 2 kenarında bosluklar olanlar farklı cesidiymis ama hepsi aynı genelde
Busel nilsmomy kiz ahahah bak ona göre alcam bak ahahahah tutuyo diyo herkes bende ikili oioi var ama aventi kesik tutuyor dedikleri için indirimden alayim diyorum bu fiyata doğumdan sonra bulamayabilirim
nilsmomy Busel ya tutmayan bebek hiçbir emziği kabul etmiyor neredeyse o yüzden en garanti bu yine dediğin gibi bu fiyata bulamayabilirsin al bence🫶🏻
Alpinannesi__ Busel amazondan 100 liraya almıştım ikili emziğini aventin oraya bir bakın isterseniz daha uygun her yerden sağlam sorunsuz orjinal olarak geldi
Busel Alpinannesi__ baktim istediğim model mağaza ve orda aynı fiyata geliyor canım soothie alırsam eger oradan alicam ucuza geliyor ama diğer modeller ayni
ikbalk Busel valla ne dense boş 😂 bi bebe tanıyorum ne versen emiyo bi bebe tanıyorum ağzına sürmüyo. Tamamiyle şans işi, oturup dua edicez artık 😂