Zhr_abc ben şuan 26 haftalığım
17 haftalarda falan full yatıyordum
Kanama var aktif kanama alanları var o anda eğilmek bile kanamayı tetikliyor
Kanama alanını bi bomba gbi düşünün her an keseyi bozabilir
Keseyle kanama alanının bir savaşı bu demişti doktorum
Benim rahimde oluşan kanama alanları vardı
Birde sonrada olan bi kanamada plesanta da kanama alanı oldu
Şuan kanama alanları hala var ama aktif kanamam yok
Tabi her an olabilir bilemeyiz
Ben yeni yeni ayaklandım sayılır ama yinede çok aktif değilim
Mesela dışarı cıkıyorum artık bi kahve içiyorum vs
Ama eve gelınce geri yatış
Evde evımı yavas yavas topluyor iş bıttıgı gbı yataga yatıs mod
Ama daha önceki haftalarda vc bile minşk adımlarla yürü demişti bana perinatoloji dr
Hep yattım wc gıttım sadece
İşleride bosverdım eşim olabildigince aksamlwrı yaptı
Dağ bile bulaşıklar biriktiğini biliyorum
Ama o bulaşığı dizip sonra günlerce ağlamak istemedim açıkcası