Luba ben suwenden aldım 2 takım yıkadım ütüledim giymicektim hastanede giyerim dedim de evde de giydim 2 takımı da 3 4 defa yıkadım hastane çantama koydum çok rahat ettim terletmiyor kumaşı yumuşak ama kısakollu değil bende kısakollu baktım bulamadım belki doğumdan sonra birinin kollarını kestiririm kısa kol olur 😂