Ceylincim ilk 20 de hissettim, sonrasında 2 hafta kadar hissetmedim hiçbir şey. 26-27 dan sonra yoğun hissettim, sonrasında 2,3 gün hissetmedim. Şuan 29 haftalık, ara ara hissediyorum bazen hissetmiyorum ama bu çok normal. Bebek iyi ve ultrasonda gayet hareketli. Ayaktayken hissetmen biraz daha zor, hissetmen için sol yada düz yat, ben su içip yatınca baya hareketleniyo mesela, bazen karnıma vuruyorum hafifçe ozamanda ediyor bazen kuran açıp dinletiyorum