dlndln Merhaba hanımlar gebelik takibinizi uygulamaya göre mi takip ediyorsunuz yoksa doktorunuzun dediği haftaya göre mi benim 1 hafta ilerdeydi arada karıştırıyorum 😑
Denizahsen dlndln dlndln benimde 1 hafta ilerde ama ben uygulamaya göre takip ediyorum çünkü haftasını yakalıyor sonradan