Kızlar birkaç doktor daha aynı şeyi söyledi sağlıksız gebelik kalp atışı yok 6+2 herieye rağmen lekelenmem olduğu için duphaston kullanıyordum en son cuma kontrole gittim ve ilacı da malesef artık kestik pazartrsi kürtaj olucam ama lekelenmem de kesildi asla gelmiyor normal mi yoksa bir umut bilmiyorum