Ozge56 kimin ne dediğini çok takmamanı tavsiye ederim cnm herkezin hamileliği aynı olmaz. Benimde kasık , karın , bel ağrım oluyor kanama olmadıkça normal dedi doktorumuz bebiş büyüdükçe ağrılar olur fazla ayakta kalmamaya çalışıyorum dinlenince geçiyor 🥰 İnşallah sağlıkla kavuşursun bebeğine 🤲🏻🐣