babymomy12 doktorum bana da bebeğin hızlı kilo aldığını söyledi, şuan 38 haftalık 4,200 kg. İki hafta önden gidiyor. Şekerli yemeyi kesince bebek normal bi şekilde kilo almaya devam etti. Çok fazla şekerli besin yemek bebeği şişiriyor ve akciğerlerinde sorun oluşturabiliyormuş.