Ay_gun Iyi aksamlar kizlar 35+3deyim ben agrilarim oluyor sik sik Bu hafdalarda bebeklerinizin kilosu kac ? 🤔
Kbrmrt Ay_gun 36+6 da 3.200 kilosu. Kafası biraz önden gidiyor sadece. Ama son 1 ayda diyet yaptım ve çok şükür büyümesi normale döndü 😬
Tansutpl Asdfgh hayır şeker falan çıkmadı sadece ilerde gidiyomuş doğum ne zaman olur diye kestiremiyorum
Asdfgh Tansutpl anladm canm adet hesabına gore olur dogumun ama eger sezeryan olursan Ki kilosuna gore bebısın sezeryan gbı duruyor 38 haftada alıyorlar
essyagiz Maviii Canım 35. Haftamda benimde sancılarım çoktu , nst de 40 sancım çıkmıştı ama 38 oldum doğurmadım hala ☺️ Şimdide gelmiyor diye heyecanlanıyoruz.
Maviii essyagiz öyle mi teşekkür ediyorum dedim ya korktum, ilk birde her şeyde koşa koşa hastaneye gitmek istemiyorum. zaten devlet hastanesi korkuyorum. uzanınca sıcakta durunca geçiyor tabi
Ezgiaa essyagiz Bunu duyduğuma nasıl sevindim! Benim de 35. Haftada 40larda sancım çıktı doktor 2 hafta daha dayan demişti
Aybukealtintas Ay_gun 36 da 2500 du 37 de 3065 ti bu hafta 38 olduk bakalım yarın gidicem kaç olmuş 🤗
Ayysenurhfa Aybukealtintas canım ne yedin ya benim ki 36 haftada 2400 gramdı 38. Haftamda gidecegim merak ediyorum valla bi de kucük diye moral bozulmustu
Seyma_ Aybukealtintas canm yarm kilo mu aldı en fazla 350-400 die okumstm ama masallah nelere dikkat ettiniz
CansuKrgeerAkar 34+4 2500 du iyi demişti olması gereken yani ama benim merak ettiğim bişiy var soriym adet tarihine göre 36+6 yız ama ultrasonda 35+3 üz doğumu hangisine göre beklemeliyim