Arkdaslar lutfen bana hesap sormayin yok niye bakmadin, niye okumadin kiz dedin erkek cikti, erkk dedin kiz cikti ben sizden para mi talep ediyorum bir karsilik mi istiorum yoksa doktorum her tahminim %100 mu diorum?
Ben ne kadar kibar davransamda bazi arkadaslar bunu gorevim saniyor heralde bide bana kiziyorlar. Lutfen ama bende sizin gibi bir gebeyim ben kimseyi kirmamaya calisiorum lutfen sizde bana ayni nezaketi gösterin🙁