mine3444 Ben ce evet kızıma hediye gelmişti sade oyuncaksız hem yatar pozisyon hem oturuk oluyordu yeni doğan itibariyle kulanabiliyorduk çok iyidi mutfakta yemek yaparken hep yanımdaydı ama 3-4 aylık olunca canı sıkılmaya başladı sade olduğundan oyuncak istiyordu ona da bi çözüm bulup oyuncak dikmiştim ve baya bi kulandık çok işimi gördü sonra onu hediye etim arkadaşıma yerim olmadığından şimdi ikinci çocuğuma hamileyim ve tekrardan alacağım inşallah 😊