rncst Kızlar yine ben hala bulamadım bi isim oğlana ☹️ Anlamlı sağlam karakterli analizi de güzel bi isim arıyorum tek ad olcak yok mu sizin beğendiğinz düşündüğünz isim bi yardım edin teyzeleriiii 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Aecer rncst bizim de erkek olursa Aslan olacak muhtemelen. Ağustosta doğacak aslan burcu olacak ve baba fanatik galatasaraylı 😬
AzraFarah rncst bizde daha tartışmalıyiz ne kadar zor erkek ismi bulmak. Aklımda Ali-Fatih-Emir-Hamza ve Ahmet var,tabi bunlardan ikili şekilde koymak istiyorum
beyzakuzu00 Bizde kurayla Metehan ismine karar verdik babası çok istiyordu gönlüne göre oldu bende Duhan istiyordum🥲
inci_tanesi rncst Biz Selim Kaan koyduk manasida çok güzel ben selim Agâh istemiştim ama eşimle buna karar verdik o istemedi Agâh ismini
Rabia_kis123 rncst Alparslan, Mirac, Yigit Efe, Burakcan, Kutay Yekta, Bunlar benim aklimda olanlar sanada önermek istedim..