Merhaba ilk gebeliğim o yüzden heyecanlıyım ve bilginlenmek istiyorum. Son adet tarihim 1 ocak.
1 şubatta beta 112 3 şubat beta 310. Uygulamaya göre 4+6 haftalık. Sizce sağlıkla devam ederse🥹 kese ve kalp atışını ne zaman duyabilirim. Herkesin bir olmayabilir ama ortalama ne zaman olur. Aileme sürpriz yapmak istiyorum kimse bilmiyor daha. Kese ve kalp atışı duyulunca söyleyeceğim inşallah o yüzden ne kadar vakit var merak ediyorum 🥰