Susu_09 Daha önce olan var mı korkuyirum açıkçası sonrasi nasıl ilerlicek nasıl olcak diye düşünüp duruyor ilk bebegimi 16 haftalık kaybettim
gkcbrn Susu_09 ben acil serklaj oldum 21. haftamda. Sizin ki önlem amaçlı sonrasında kısa zamanda eski hayatınıza dönersiniz. İşlemden de hiç korkmayın çok kolay geçiyor🙏🏻
Sevilayms Susu_09 14 haftalık bir kaybım var benım de 2.hamileliğimde bu kez 12. Haftamda önlem amaclı serklaj yapıldı İşlem sonrası agrı sızı hissetmedim Antibiyotik ve agrıkesiciler kullandık ılk hafta Suan 18. Haftadayız , Elimizden geleni yapıp bekliyoruz karamsar olma stres yapma çünkü hissediyorlar 💕 umarım guzel gecer her sey sizin için
Ayse9191 Benimde 16 haftalık bir kaybım var,doktorum önlem amaçlı şeklaj önerdi,geçen hafta oldum.inanın hiç korkulacak birşey değil şakın stres yapmayın,olduktan sonrada önlem amaçlıysa eski hayatınıza kendinizi çok zorlamamak şartıylageri dönüyorsunuz 🥰
Ayse9191 Aynur52 işlem 10 dk sürüyormuş ama narkozlu unutulduğum için ameliyata girip ayılıp çıkmam yarım saat sürdü