Kızlar ya bebeğimin damakları çok kaşınıyor ne bulsa ağzına götürüp ısırmaya çalışıyor,elleri sürekli ağzında, eskiye göre salyası dahada arttı,damaklarında beyazlama, falan yok ama, dislik aldım sürtüyorum ama pek fayda etmiyor sanırım 😕damakları kasındıgı için sürekli memede kalmak istiyor sanırım rahatlatıyor sizce kaşınması için neler yapabilirim 3 ay 11 günlük sanırım erken daha 🤷♀️