Gizemmmm_ Doktorun yazdığı ilacım bitti normalde de yazdırmazsam pahalı doktora mesaj atsam bana yazar mı doktor randevuma çok var henüz :(
Busimss Gizemmmm_ bence yazar yada aynı ilaç ile devam edecekseniz sağlık odağındaki doktorlar da yazar.
2pati1baby Gizemmmm_ asistanlarına söyleyince yazıyor doktorlar. Ben hatta sağlık ocağındaki ebeye söylüyorum bazen o yazdırıp gönderiyor