Cansr Ya kızlar ilk gebeligimde sağlık ocağında bütün tahliller yapıldı ama bu gebeligimde sağlık ocağında yapılmıyor dedi doktorum ya burdan ozelden fiyat bilgisi al yaptır yada devlette randevu bul yaptır devletten randevu bulamıyorum olan da en az 2 saatlik yol 3 tahlil istediler özelde yaptırsam en az 700 isterler ne yapicam bilemiyorum ilk gebeligimde öyle birseu yoktu 2023 yılında sağlık ocağında yapılmıyor artık neden
Arwen23 Cansr ben aylık kan tahlillerimi sağlık ocağında veriyorum hep. Vitaminler, hormonlar, idrar vs. Bı hafta önce daha yaptırdım doktor bile tanıyor artık beni :d acaba doktorunuz rutinden farklı şeyler mi istedi
Merveneg Cansr ben tahlillerimi gebelik boyunca sağlık ocağında yaptırdım. Troid vs için ayda bir kan idrar verdim. Tabi yapmadıkları da vardı onları tek özel de yaptırdım.
Ebru_turk Geçen sene kız kardeşim hep sağlık ocağında yaptırdı yada ilçede olduğu için devlet hastanesinde yaptırdı kontrolleri sürekli özel doktordaydi doktorun anlaşmalı hastanesi vardı özel hastane tabi doktor çok para vermesin diye ya devlette yaptır yada sağlık ocağında diyordu bu senede onumu çıkarmışlar her yıl bir icat çıkarıyorlar.
Cansr Ebru_turk evet her yıl yeni birşey çıkarıyorlar devlette randevu yok yakınımda uzağa gitsem gene aynı para insanı ozele mecbur bırakıyorlar
Cansr prensesinannesi94 gebeliğimi yeni öğrendim herhalde kan idrar tahlilleri çünkü ilk gebeligimde sadece bunları istemislerdu bı de bikere tek değil arada testlerde yaptırıyorlar
Hulya2626 Cansr Sağlık ocaklarında yapılıyor ben daha yeni yaptırdım kan ve idrar tahlili. Sadece D vitaminine bakılmıyor eskiden bakılıyordu onu çıkarmışlar .
prensesinannesi94 Cansr ben 7.ayımdayım hepte sağlık ocağında yaptırıp sonuçlarımı doktora götürdüm canım sende sağlık ocağına sor istersen böyle bişey olduğunu sanmıyorum
Hulya2626 Cansr Randevu almaya gerek var mı ben direk gidiyorum aile hekimime. Randevu almadan gidiyorum. Aile hekiminiz yok mu
Arwen23 Cansr isterseniz sağlık ocağına gidip veya arayıp sorun ebe veya doktor bilgi verir muhakkak. Bende özele giriyorum ama dediğim gibi rutin testleri hep sağlık ocağında yaptırıp kendi doktoruma götürüyorum
Merveneg Cansr hiç duymadım sağlık ocağının yapamayız dediğini. Ne tahlili olduğunu öğrenin belki sağlık ocağının yapamayavağı bir testtir. Standart verilen testse sıkıntı hamilelik boyunca insan batar
Summerwine Cansr ben bütün tahlillerimi sağlık ocağında yaptırdım şu an hamileyim hala.Ozel bir tahlil varsa onun için yapamamış olabilir sağlık ocağı
Cansr Hulya2626 bilmiyorum 3 haftaya kadar zamanın var dedi yaptırabilirsin acaba test mi doktor tahlil dedi bilemi