Esmaky sedasedaaa ılk dogumumda ertesi gün hemen baslamıstım o an almayı unutmustuk iyikide kullanmısım cok rahat ettm martta ıkıncı dogumum var gene aynı kullanıcam
Buse-ozdmr sedasedaaa ilk 1 hafta doktor önermiyor canım bende sezeryan olacam bu cuma doktorum 1 hafta sonra tak dedi
Hamileanne sedasedaaa hayır aksine ağrı azalıyor hemen ayaklanıyosunuz dik durabiliyosunuz ben nbb göğüs altından başlayan altı çıtçıtlı olanı kullandım harika bişey
RehoGelin Ben 3. Gün sarmaya başladım penye şallarım vardı korse de rahim toparlayıcı da giymedim dikişi acıdığı için 1 hafta sonra toparlayıcı çıtçıtlılardan giydim 10. Gün rahim toparlayıcıyı giyebildim