Hlm_srn07 Merhaba güzel anneler.Karnınız ne zaman büyümeye başladı ve ilk hareketi ne zaman hissettiniz 14+1 olduk büyüme ve hareket olmadı henüz merak içindeyim bazen aceba bişeymi oldu diye çok korkuyorum 🤦♀️
babysahin Hlm_srn07 ilk gebelikse eğer 20. Haftalar diyorlar ama benim ilk gebeliğim 42 kilo ile hamile kaldım çok zayıf olduğum için 12-13. Haftalarda çook minik kımıldamalar hissediyordum 17. Haftadan itibaren de gümbür gümbür olduk 🙈😅
zehraaaabb Hlm_srn07 ilk gebelikse eğer 24 haftaya kadar hissedilmiyo ama bnm ilk gebeliğim 19 da hafif hafif hisetmeye başlamışmıştım şuan 28 haftalığız hiç durmuyo göbek de 20 den sonra belirgenleşmeye başlıyor yani bende öyle olmuştu cnm
ArvenMom Hlm_srn07 16 karnım büyümeye başladı 18 de kızımı hissetim şuan 21 hafta bitiyor karnım baya büyüdü kızımın haraketlerini sürekli hissediyorum ama herkeste aynı olmaz