24 haftalığım sadece hafiften kaşıntılar başladı ama çatlak yok ileriki haftalarda bakacağız birde kaşınıyorsa kaşıma iz kalır diyorlar bebek yağı kullan dedi bana doktorum sende bı sor doktoruna ona göre kullan istersen. Az çatlak ile geçiririz inşallah ☺️☺️