Kelebekl Tüp bebek işleminden önce mutlaka bakılması gerekiyor tüplere. Artık yapıcak bir şey yok doktorunuzu değiştirin derim. Benimde sol tüpümde sıvı birikmesi vardı doktorum eğer az hasarlı ise içindeki sıvıyı boşaltıyoruz ama hasar ilerlemişse alıyoruz dedi ve neticede sol tüpüm alındı.Çünkü hasarlı tüpteki sıvı birikmesi olayı tekrar edebiliyormuş eğer alınmazsa. Böyle olunca tekrar tekrar uğraşma durumu var. Sağ tüpüm açıktı ama tek tüpte bile varsa diğer tüpe zarar verebiliyor ya da hamile kalsan bile embriyo rahme tutunmuyor. Daha sonra tüp bebek yaptırdım ve çok şükür tuttu. Zaten iyi bir doktor seni yönlendirecektir.