SK20 Merhaba hanımlar sizlere birşey dnışacağım İlk hamileliğim ve ilk haftasında yım kasık ağrılarım ve arda akıntı ile gelen lekelenmelerim var bunlar normal mi veya yapmam gereken birşey var mı
arirangg SK20 Kasık ağrıları ve beyaz ya da şeffaf akıntı normal. Lekelenmelerin kahverengi ya da kırmızıysa doktoruna git. Ya yerleşme kanamasıdır ya da düşük. Doktorun sana her ihtimale karşı düşük önleyici verir.
SK20 arirangg dün gittim doktoruma progestan 100 mg verdi kullanmaya başladım Düşük ihtimalin yok ama olası bi duruma karşı veriyorum dedi Bu sabah böyle bi lekelenme görünce korkum biraz Teşekkür ederim
arirangg SK20 Benim de o haftalarda olmuştu kahverengi lekelenme. Bana da progestan vermişti ama düşmemişti bebeğim. Daha sonra başka bir sebepten kaybettim. Muhtemelen yerleşme kanaması yaşıyorsun. İnşallah sğalıkla kucağına alırsın☺️