Dolly ben degil ama gorumcem gitmişti memnundu tüm kontrollerini yaptırdı sezaryan olacaktı zaten son haftalarda gün vermedi 39.haftaya kadar bekletti sonra az suyu geldi başka doktor nöbetçi olunca onda sezaryan oldu ama genel olarak ilgi alakası iyi demişti