Hatice145 Zumra0616 ben ilk olarak baby turco aldim bir numarasi cok kucuk dediler iki numara aldim yenidogan icin
Erbe Zumra0616 ilk oglumda dört paket bir numara sleppy kullandık ikiye geçtik snra dört pakette ondan kullanıp üçe geçtik baya kullandık 9 aylık şuan dört kullanioz ona istinaden yeni doğacak kizimada dört paket bir aldım dört paket iki aldım
beyzacmvrc Zumra0616 stok yapma bir paket 1 numara bir Paket mesela 2 numara al ikisini farklı marka al dene pişik durumuna göre değiştirirsin stok yapmak hata olur ben 1 numara molfix aldım şimdilik
siyahinci3 Zumra0616 benim 3.bebegim ilk bebegimde butun bezler alerji yapmisti soyuluyordu derisi ta ..sadece prima iyi gelmişti hep onu kullandik ..bebegin cildi hangi beze uyum saglayacak bilmeden stok yapilmamali bence..ikinci kizimda sleepy kullandim hic pisik alerji yapmadı uygun indirimde diye bayby turko aldim her actigimda sicak su dökülmüş gibi pisik yapti paketi zor bitirdim karisik bagladim bezleri bir sleepy bir o oyle bitti paket daha da almam..3.bebegim 4 gune doğuyor simdilik sadece bir paket 2 numara sleepy aldim eger pisik yapmazsa devam ederim
SebnemRasit Zumra0616 sakın stok yapma bebeğin nasıl kilo aldığı belli olmuyor benim boşa gitti biri vermişti ama yinede boşa gitti başkasına verdim. Yeni doğan 2 paket al sonra tekrar alırsın illa stok yapmak istiyorum diyorsan 4 numara al çünkü benim ki Şuan 1.5 aylık 4 numara kullanıyor yani direk hızlı geçtik biz o yğzden almadık biz alsaydık çocuk zorla kullanmak zorunda kalacaktı.
en_guzel_emanetlerim SebnemRasit 1.5 ay 4 numara biraz abartı büyük değil mi benim yeğenimde 4.5 kilo doğdu ona rağmen 2 numara gayet yeterliydi boyut olarak sonra ayda 1 kilo aldı 3 numara bez yeni kullanmaya başladı bende kendi kızımda aynı şekilde kullandım 1 numara aldım 3.5 kg doğdu küçük gelmedi iyiydi ilk ay 1 kilo ikinci ay 1 kilo 200 gr almıştı 2 numara 3 numara şeklinde atladık
EU__1718 Zumra0616 sleepy çok öneriliyordu 1 alana 1 bedava kampanyasından iki paket aldım 2 numara.baby turcodan da bir paket 1 numara almayı düşünüyorum.hem ikisini denemiş olurum 😊
SebnemRasit en_guzel_emanetlerim bilmiyorum şuan bile anca tam geliyor bizim ki 1. Ay kontrolünde 2.500 kilo almıştı çocuğun bacaklarına iz yapmıştı bez. Molfix 4 kullanıyorum
Tugcelb Zumra0616 molfixin 1 numaradan 200 küsürlü ve 2 numaradan aynı şekilde aldım. 3548 gr doğdu bebeğim 11 günlüğüz ve 1 numarası gayet güzel oluyor koku taşma sızma yapmadı, tabiki çok dolarsa her bez sızdırır😂
Canankyaisk Ben bir paket Prima yeni doğan1 aldım, ve iki paket 2 numara aldım şimdilik. Bence bezi stoklamak çok doğru değil büyüdükçe almak daha mantıklı boşa olmasın diye. Bu arada sanalmarket migros da bezler indirimde kızlar 🌸