Kızlar merhaba dünde paylaştım ben aralıkda kimyasal geçirdim o zamana kadar adetlerim düzenliydi. Aralık 16 fa adet günüm de kanamam başladı ve kimyasal atıldı bidaha adet olamadım perşembe günü doktora gittim plokistik over oldugumu söyledi şeker ve hamur işinden uzak dur dedi matofin 500 mg ilaç başladı. Bir yumurtam büyümüş ve pazartesi gel kontrol edelim ilişki günü vereceğim dedi. Ama ben 19 unda tüm kan testlerimi yaptırmıştım insülin aslında normal gözüküyor ama belkide ben anlamıyorum yardımcı olur musunuz ?

Bu kan sonucum

Buda 2 şubattaki ultrason görüntüm