Elif1907 Geçmiş olsun , ben Hpv yi yendim çok şükür darısı sizin başınıza inşallah. Evlendikten sonra ortaya çıktı , çok zor dönemler yaşadık eşimde bende. İlaç kullandık ama daha kötü yapti çünkü iç kısımda vardı benim , en sonunda yaktırdım. Önce Rabb’im in sonra da düzenli takiple bir bir buçuk senenin ardından testlerim temiz çıktı. İnşallah sizin de öyle olur. Bebek için normal doğum kesinlikle yaptırmıyor doktorlar virüsün bebeğe geçme durumu var. Size tavsiyem evinizde kullandığınız tuvaleti başkası kullanmasın. Bu virüs sadece cinsel yolla değil temasla ve düşük bağışıklıkla da ortaya çıkan bir virüs.