Mrve7878 Merhaba anneler 24. Haftayım dün bir leke geldi adet başlangıcında olan leke gibi ve inanılmaz ağrım var adet sancısı gibi ikinci gebeliğim bilgisi olan var mı
minikkus1 Mrve7878 kan uyuşmazlığı ya da yerleşme lekesi olabilir. ya da ilişkiden dolayı olabilir. bende de aynısı olduğunda doktorum ilişkiyi yasakladı uyuşmazlık iğnesi vurdurdu ve progestan ilaç yazdı. siz de bence bi doktora gitmelisiniz