Son-gul35 anladım çok geçmiş olsun size de . Ben de çok fazla su içiyorum . Acaba ondan mı böbrekleri şişti diye düşündüğüm bile oldu . İdrarda kan görüldü , kan tahlilinde enfeksiyon görüldü , aynı zamanda idrar yolunda da enfeksiyon görüldü, ultrason a girince 9 mm büyüme var dedi ve ürolojiye sevk etti . Pazartesi başka bir doktora daha görüneceği . Belki o daha detaylı bakar ultrason da . Taş veya kum ultrason da görünüyor mu ?