Edaannuur Kızlar 7 hafta 1 günlük. Ağrım sızım yok çok şükür. Bugün sabah kahverengi leke geldi normal mi
Tubag1 Edaannuur Normal canım korkma stres yapma mutlaka doktora git görün ve yorma kendini yerleşme lekesidir büyük ihtimal uzan sürekli ve bol su iç
Busece06 Edaannuur endişe etme canım ama her kanamanı mutlaka doktoruna söylemen gerek hatta bende yaşadım 2 hafta aynı tarıhlerde senın gıbı fotograflarını cekip attım yerleşme kanamasıydı ama yinede önlem amaçlı pruton iğne vurdular
Busece06 Edaannuur bide wc dışında kalkma çalışıyosan rapor yazdır biz öyle yaptık ve ayaklarını yüksekte tut süreklı yastık vs koy