korkuyorsun canim bagirman normal doktor bagirdin diye seni terslemez
anlayisliysa tabiki
kendini rahatlatman lazim ki asagisi gevsesin
sen kendini korkudan kasiyorsun
kasinca da zorlaniyorsun
vajinismusu yendim ben ilk alttan muayenem de cok iyi gecti
sadece baski hissediyorsun ilk kez oldugu icin alismam lazimdi
her sey kafada bitiyor gercekten
kadin vajeni o aleti icine agrisiz alabilecek sekilde yaratildi
agriyi biz kendimiz yapiyoruz
doktorlar zaten jel kullaniyor zorlamadan kayiyor zaten icine
vajinismus olup da hala tedavi olmayanlara halkkitapevinden
cem hocanin 10 adimda vajinisismusu yenmek kitabini tavsiye ediyorum
ben kendim ilk ayimda vajinismustum kitabin ikinci haftasinda daha yariya bile gelmeden kitabin yendim
iliskiye girebildim aritik