Kızlar 12.haftadayim son 5 gündür hiçbir şekilde yemek yiyemiyorum yapamıyorum da sadece sandivic yiyebiliyorum ekmek birde sürekli sabahtan öğleye kadar kusuyorum gün içerisinde akşam sürekli miğde bulantısı yanması başladı bu normal mi kendimi çok kötü hissediyorum hiç halim gücüm yok ne zaman geçer acil bı durum olbilirmi acile gitmem gerekirmi???