aysaysays Kızlar. İlk gebeliğimi sezeryan oldum. Şuan 2. Çocuğıma 37+1 hamileyim. Sabahtan beri sanki sezeryan yerimde sızlama var. Acaba dikişlerime bir problem mi oldu :( dikiş açılması vs gibi durumlarda belirtiler neler? Yaşayan var mı hiç 😞
Dalklncebru aysaysays abla karnınız gerildikce acıma olur bence bir problem yoktur benimde ikinci gebeliğimde öyle olmuştu
Cubukmakarna Aralari cok mu yakin belki ondan olmustur. Kizim 28 aylik bende 38 haftaligim. Hic agri olmadi bende