Busel aynen öyle gerçekten yaşayan bilir benim en başından beri neredeyse hiç geçmedi. Anladığım kadarıyla da mide bulantısı gibi çoğunlukta olan bir şey değil aman aman olmasında çok zor demek bile hafif kalır Rabbim hepimizede şifalar versin hayırla sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin inşaAllah