Edaannuur Kızlar 7 hafta 1 günlük. Ağrım sızım yok çok şükür. Bugün sabah kahverengi leke geldi normal mi
Berfindmrcan21 Edaannuur benimde oldu ama 18 haftada kanama şeklimde sonra kahveye döndü haftanız erken götünmenizde fayda var progestan ve progestan iğne veriyorlar
Na0698 Edaannuur benimde 5 haftalıkken olmuştu gittim hastaneye tedavi uygulamadılar lekelenme kanamaya dönünce gel dediler şuan 38+3 olduk
Simayla Edaannuur bende oldu 7 haftada halada ara ara oluyor 9+4 olduk progestan fitil olarak kullanıyorum tabiki doktoruna sor