Cilemm1 Bugun aşılama yapıldı. Esimin sperm sayisi 12 milyon çıktı. Sperm yikama sonrasi ise 3 milyon. Sonuc negatif olur gözü ile bakti doktorum. Olumsuz olursa tup bebege yonlendirebilirim dedi. Fiyat sorduk tedavi ilaclf vs toplam 60 bini buluyor. 😔 esim kendini cok hissediyor benim yüzümden olmuyormus diyip duruyor moralini duzeltmeye calisiyorum ama bende iyi degilim 😔 3 milyon ile aşılama da sonuc alamaz miyiz ? Yada canli sperm sayisini arttirmak için ne yapmamiz gerekiyor siz neler yaptınız?
Daba Cilemm1 benim esiminde aynen sizin yasadiginiz durumu yasadik. Asilama sonrasi dr direk tüp yaljn dedi .cok sinirlendi esim neden önceden test yapmadi isleme koyukdu diye. Zorumuza gitti. Tup bebek icin acibadem e gittik hemen isleme basladilar esjm dedi bana bakın bende problem var dr sen kolay dedi. Tutmadı. 3. De tup bebek de baska hastane gittik başkent e dr rahim filmi istedi ve oldum .uzun protokol yapacagiz dedi 15 gun farkli 15 gun farkli tedavi ile cok sukur su an hamileyim. Hic esiniz moralini bozmasin veren rabbim kismette varsa o olacak. Bide test günü esim somon bitter ananas vs iyi yüklendi . Sizde rahim filmi istwyin kapali tupler olabiliyor. Ve esinize hep destek çıkın ben esime dedim dunyanin sonu degil olmuyorsa uzulmeye gerek yok diye rabbime hep sığındım. Darısı size ve isteyen herkese. Bu arada arastirma hastanesinde rapor cikardik ilaclar hersey daha uygun oldu . Bütün raporlarinizi tutun esinizin testi vs . Hatta musait bir zamanda baska bir hastane den esiniz test versin ki heyet olarak ellerinde evrak olunca rapor çıkartıyorlar bir arastirin bizde o sekilde yaptık
twinsmom_ Cilemm1 çipli aşılama araştırdınız mı yada aşılamadan önce vitamin kullandınız mı acaba sperm için vitaminler var eşim kullanmıştı sayısını kalitesini vs arttırıyor 😇
twinsmom_ Cilemm1 proxeed plus araştırın eşimin arkadaşı çok iyi sonuçlar aldı o ilaçla sadece tüp bebekle olur dedikleri bebekleri o vitaminden 2 ay sonra oldu. Bizimde çip yöntemiyle aşılama ulaşıldı ilk aşılamayla hamile kaldım eşim de öncesinde 1 kutu o vitaminden kullandı doktorum faydası çok var dedi karamsarlığı kapılmayın lütfen artık çok fazla yöntem var
Arven-Umut Cilemm1 proxeed plus öneririm kesinlikle biz ve arkadaşım onunla x2 oldur resmen arkadaşlarımız doğal yolu deniyor ama ben de de pco vardı eşimin normale döndü benim yumurtaları oldunlaşmadı 2 aşılama tutmadı tüp bebek oldu. Varımız yoğunuz gitti yalan yok geçen yıl şimdi ikizleri uyuttum forumda dolanıyorum. Ha şimdi de Varımız yoğunuz mama ve beze gidiyor ama olsun. İnşallah sizinde sayısı artar 🤲🏻
Cilemm1 Daba rahim filmi çekildi yemiz çıktı. doktora eşime sperm testi yaptirmicak misiniz dedim sonraki aşama o dedi. Biz daha oncesinden yaptirmistim sonuclar fena degil demisti ona ragmen bnde syledigim halde test yaptirmadi. Simdi bu sonucla yıkıldık. Ve ne yapacağımı bilmiyorum esimi işe gonderdigimden beri ağlıyorum. Ben böyle bir sonuc beklemiyordum. Saglikla kicaginiza alın İnsAllah bizim icinde dua edin 🙏🏻
Jaleisik Kuzum sana şöyle soyliyim aslında bu değerler bı nebze sadce rakam vercek olan Allah 🙏 biz ikinci aşılamayı yaptrdik 1.sinde eşimin sperm sayısi 25 milyondu 2.sinde 35 milyondu ama tutmadı smdi 3.sunu denicez norelini bozma eğer senin için hayırlısıyla olur zaten
twinsmom_ Jaleisik yaa seninki çipli miydi normal miydi konuşmuştuk diye hatırlıyorum yapıyorsalar yaşadığınız yerde bi araştırın lütfen bence onun tutma oranı daha yüksek benim doktor sadece çipli yapıyorum normal aşılama benim için zaman kaybı demişti belki çipliyle tutar 🙏🏻
Cilemm1 twinsmom_ cipli yada cipsiz bi bilgi vermedi herhangi bir vitaminde kullanmadık femara verdiler birde ovitrelle igne okadar.
Cilemm1 twinsmom_ sorduk ilac tedavisine vs baslansa sonuc alamaz miyiz diye alamaZsiniz dedi. Nasil sonuc alınamıyor anlamıyorum kestirip atiyorlar mi yonsa gerçekten durum kötü duzelmez mi anlayamadım.
Cilemm1 twinsmom_ esinizin arkadasi o vitamini kullandiktan sonra dogal yolla mi gebelik oldu yoksa tedavi ile mi oldu
twinsmom_ Cilemm1 hayır öyle birşey yok eşimin arkadaşına kesinlikle ameliyat dediler düzeldi o vitamini bi araştır arı sütü bal falan deneyin bak göreceksin doktor bile şaşıracak
cancik Cilemm1 yavrucum ben hamile kalmadım henüz fakat erkek spermi vitaminler vs ile desteklenip arttırılıyor saçmalama doktorunu değiştir, kendini yiyip bitirme
twinsmom_ Cilemm1 bizde bende eşimde vitamin kullandı ve çipli yapıldı normal bi aşılama oranı %20 falansa çipli aşılama %30 %40 dedi doktorumuz bize
twinsmom_ Cilemm1 doğal yolla oldu hatta sorunları bizden daha fazlaydı ama 2 3 ay sonra hamile kaldı 3 yaşında şuan çocukları. Benimde doktorum rahim filminden sonra bekleyelim dedi ben direk hızlansın diye aşılama istedim tuttu. 10 aralıkta rahim filmi çekildim 18 ocakta aşılamam yapıldı 28 29 Ocak gibi hamile olduğumu öğrendim bence vitaminlere şans verip öyle deneyin
twinsmom_ Arven-Umut Allah bağışlasın zor yollardan geçiriyoruz bazen ama sonucu güzel oluyor böyle 🙏🏻🥰
Cilemm1 twinsmom_ Allah bağışlasın. Soylediginiz vitamini arastiricam onu kullandiricam mutlaka ptesi ilk isim ona baslatmak olacak teşekkür ederim 🙏🏻
Cilemm1 cancik sanirim bugün son görüşüm oldu doktorumu degistiricem en basta yapmasi gerekeni en sonda yaptı kndim talep ettigim halde.
Turgutaykader Cilemm1 bence kendini bosuna uzme stres yapma avakado ye tutunur insAllah sonucta hepimiz bir yumurta bi spermden meydana geldik takviye kullan keciboynuzu pekmezi bide cig kabak cekirdegi esimle ben bitter cikolata yiyorduk her gun bide olmicak diye sartlamayin kendinizi şükür inanin o degerleri goremeyenlerde vardir dert etmeyin🤲
Herseyguzelolsun7 2 milyon sperm ve yüzde sekseni hareketsiZ, ileri hareket yok, yerinde hareket %20 doğal yolla hamileyim 3 aylık olduk maşallah Neden umutsuzsunuz, stres de şu anki süreci kötü etkiler. Sonuç alana kadar tutmuş gibi hissedin
Cilemm1 Herseyguzelolsun7 1 bucuk yildir uğraşıyorum heray vardie Allahin bir bildigi desemde psikolojik olarak çöküntü yaşıyorum bunu kendime yapmak istemesemde elimde olmadan yaşıyorum. Sabah aşılamaya gule oynaya gittik desem yeridir. Sonucu önce esime söylemiş doktorum eşim nerdeyse aglicakti banada asilamayi yaptiktan sonra söyledi. İster istemez esimi oyle gorunce bende üzüldüm suan boşuna masraf ettik boşuna ugras vermisiz gibi geliyor.