Ilkgozagrimiz Artik yoruldum telefonlaei hayir bugunde dogurmadim diye acmaktan piskolojim allak bullak ettiler bide dalga geciyolar askere giderken dogur istersen diye rabbim ogluma saglik versin ne zamn dogcaksa o zaman dogar
eminergunn Ilkgozagrimiz bnmde 40+3kızım gelmiyor :) iyide bu hesaplamalar ne kadar doğru ki rabbim bilir ama stres olmamak elde değil doktorum da bekleme taraftarı değil risk almayalım diyor bu gün gitmedim kaçtım yarın gidicem bakalım napıcaz
Dsm Ilkgozagrimiz benim oğlanda doğmuyor daha. Bugun kontrole gittim doğum kanalına girmeye baslamış bakalım nst de sancıda cıktı hafif hafif. Perşembeye kadar kendi gelmezse suni sancı verecekler. Umarım kendi sancımla gelir
Ilkgozagrimiz eminergunn benide carsamba cagirdi ben persembe gitcem bende hic bir belirti yok acilma su azalmasi uada sanci sizde var mi
asminko345 eminergunn Ama canım kaçma hiç kaka yapma ihtimalleri oluyormuş öyle diyorlar kuzum allah korusunda dikkat et 💙 sağlıkla gelsin 🙏💙
eminergunn Ilkgozagrimiz bir parmak açıklık vardı cuma günü sancı ve kasılma nst de 50lerde falan ben sancı hissetmiyorum ama
eminergunn Ilkgozagrimiz nöbetçi doktoru songittiğim o var ama hissetmiyorsun dedi eğer düzenli olarak devam ediyorsa 40 50sancı demek ama Bi iki kez 50olması sancı değil
eminergunn Ilkgozagrimiz hadi ya yani banada hala doğurmuosun diyor tabide ama düzenliyse sancı veya kasılma olarak söylüyor kaçıncı haftaydı senin