Teslimenursevil Reglim biteli 5 gün oldu femerada kullandım bugün ilk defa lekelenmem oluyo anlam veremiyorum niye olur böyle yardımcı olabilirmisiniz kasıklarımda çok ağrıyo
Teslimenursevil Dilsay stres yorgunluk dedi sadece belimde ağrıyo anlamadım gitti devam ederse muaneye gidicem