ikizannesi1201 Laliinnvanilya ay çok güzelmiş🥹Kardeşimin ismi mustafa olmasa oğluşum olsa kesin Mustafa koyardım diğerleri de çok yakışmış yakına
Sumgum Laliinnvanilya Tuna ismini ben de koyacağım oğluma çok hoş hem küçükken hem de büyüdğünde kullanabileceği bi isim 😊
Benas sonnenschein çünki aybars ismi çok güzel pek yok ama Ömer herkeste var ama tabi sana kalmış son karar senin ☺️