Kızlar az önce 2 doktordan çıktım ikiside ense kalınlığı olduğunu söyledi biri 5,8 derken diğeri 3 den fazla dedi. Gelen sonuca göre hareket edeceğiz dedi. Oda riskli çıkarsa nipt denen bir testi yapıp duruma göre gebeliği sonlandiricaz dedi. Başına böyle bişey gelen var mı ? Yıkıldım resmen asla gebeliği sonlandırmak gibi bı dusuncem yok ama nasıl bir yol beni bekliyor yardımcı olur musunuz