Basak37 Kızlar selam,iki hastaneye de hemen hemen aynı uzaklıktayım.Ve ilk gebeliğim.Bu iki hastaneye hem kontrol hem doğum için gidip tecrübe eden var mı? 🙏🏻💞
Cansr Basak37 cane bende tavsiye üzerine ilk dogumumdu cam sakuraya gittim hastane temiz güzel ama doktorlar ilgisiz benim bebeğimin kalp atışı düşmeyene kadar gelmediler geldikleri gibi hep kesik attılar w aya kadar zor dikişlerim ileşti ne kadar dikisim var dediğimde çok az dedi hemen ileseceksin yalancılar şuan ikinciye hamileyim o hastaneye gitmeyi düşünmüyorum
Basak37 Cansr ya kuzu ben de etrafımda hep temiz olduğuna dair yorum alıyorum çam sakuranın ama sanki Beylikdüzü de iyiymiş diye duyar gibi oldum kararsız kaldım