Deletedmom2224 Cigdemmmm yok canım benimki farklı bir durummjs ben o zaman dotjor tam aciklamadigi için yanlış anlamısim ikisi çok ayrı şeylermis benim rahim damarlarında çift taraflı çentik varmış zaten o postu aciktiktan bebeğimi de kaybettim
Cigdemmmm Deletedmom2224 anladim canim rabbim hayrili saglikli evlat nasip etsin insallah birdaha bu aciyi yasatmasin..
Deletedmom2224 Serpil07 arkadaşınki farklı bisey canım bebeğin kordonda 3 damar olması gerekirken 2 damar oluyor onda sadece biraz gelişim geriliği ihtimali var
Serpil07 Deletedmom2224 hmm anladım ... Allah bidaha acı yasatmasin sana.. şu günlerimiz aydınlığa çıksın . Allah büyük
Deletedmom2224 Serpil07 amiiiin amin inşallah Rabbım hepimizin yardımcısı olsun yavrular sağlık sihhatle gelsinler ınsallah 🤲🏻💕