Canım ben 17 haftalık hamileyken başladı bel ağrım son 1 haftadir azaldı sukur ne çektim geceleri uyuyamıyorum yatınca agriyor oturunca ağrıyor. Doktorum magnezyum verdi erken doğum riski olabiliyormus ama bende çıkmadı sukur. Doktoruna bi danış bakalım. Bu ara da şuan 22 haftalık olduk